marți, 3 aprilie 2012

Pisicuta bucovineanca :)

     Aceasta este mica mea pisica martisor pe care am facut-o pentru provocarea de pe  Scrapper in Romania   E mica pentru ca are 10 cm cu tot cu urechi :)



     Am tot vazut pe blogurile frantuzoaicelor fel de fel de jucarii cusute cu diferite motive si mi se parea simplu de facut dar nu e :) oricum a fost distractiv si desenatul pentru ca nu am inclinatie spre desen, si cusutul si descusutul .
     Am desenat conturul pisicii cu pixul normal,ceea ce mi-a dat mari batai de cap la spalat,dar totul e bine cand se termina cu bine si cu o jucarica dragalasa :))
     Motivul cusut e bucovinean,deci e o pisica bucovineanca :)


Motiv cusut pe panza deasa Linen de 11pct /cm,cusut in punct cruce cu un fir din 6,dmc.Spatele din fetru.




11 comentarii:

  1. uuuuuuaaaaaaaaauuuu! cat poate fi de minunata!!!
    nu ma mai satur privind-o!!
    bafta multa!

    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux :)Am uitat sa zic in postare ca am hotarat sa fac o jucarica pentru ca a fost o provocare facuta de tine :)si trebuia sa fie ceva pentru Copilarie,nu?
      PS E asa de mititica ca Veve,doar ca mai supla:) si sunt si prieteni pentru ca impart acelasi cosulet :)))

      Ștergere
    2. hihi cred ca e o placere sa ii privesti:)
      ma bucur:)

      Ștergere
    3. :):)chiar e,mai ales ca Veve transmite foarte multa voiosie si ma face sa zambesc :)de fiecare data cand il privesc,se cunoaste cu cat drag a fost facut :):)

      Ștergere
  2. este tare frumos facuta....felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita :)Ma bucur mult ca place pisicuta mea.

      Ștergere
  3. Ce minuni poti realiza cu o bucata de panza, ata de cusut, mult talent si multa imaginatie :) Este foarte frumoasa creatia ta si de aceea iti urez cu sinceritate felicitari si mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat imi plac cusaturile traditionale! Si-mi tot propun sa merg la muzeul etnografic (in Cluj) sa fac niste poze pt inspiratie cu detalii... Imi doresc si sa deslusesc simbolurile... toate la vremea lor vor veni.
    Cu drag,
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  5. Oau, ce comoara de carti ai! ACum am descoperit. Ceea ce faci e sacru pentru ca duci mai departe comoara strabuna... Frumos de tot!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte, foarte simpatica pisicuta!!!!
    si eu ador cusatura in musculite... dar nu am dexteritatea sa le si "montez" cumva... ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare