joi, 13 octombrie 2011

Provocare

Provocarea de pe Scrapper in Romania din aceasta luna e la fel de minunata ca cele de pana acum ,iar eu sunt super-incantata de lucrusorul pe care l-am facut cu aceasta ocazie :)
Un album ...


Bineinteles ca am cusut si un pic de model traditional ,asa numai cat sa fie pentru sufletelul meu:)

21 de comentarii:

  1. Mmm,pur si simplu FRUMOS!Succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta si originala idea ta! Bafta la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa lucrarea ta!
    Mult noroc la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!!Sunteti dragute ca de fiecare data,iar asta imi da mai mult spor si mai multa inspiratie.Mult spor si succes si voua.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa lucrare. Mai greu sa realizezi din cusaturi o asemenea imagine. Succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wooooow!!! E minunat! Imi place mult materialul satinat din care ai facut coperta si cusatura este.. nu imi gasesc cuvintele:) superba

    afta la provocare!
    rux

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cat e de romantic...imi aduce aminte de o fotografie din ziua nuntii mele. Este deosebit. Felicitari si mult succes la provocare! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru vizite si pentru cuvintele voastre.Multa bafta si voua in toate.

    RăspundețiȘtergere
  9. special!

    mi-ar fi placut sa mai vad detalii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cata migala si ce rezultat minunat! Lucratura ta da albumului un aer atat de romantic! Felicitari si mult Succes!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa lucrare!
    Sa ai succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fekicitari! Foarte delicata cusatura si face albumul unic! Succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarut mana pentru cuvintele voastre frumoase.Mult spor in toate si multa creativitate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare